Mediahub logoMediahub logo

Dla nas media to coś więcej niż zera, jedynki czy kliknięcia. Wierzymy w siłę danych, kierujemy się efektywnością, ale nigdy nie tracimy z oczu naszego podstawowego celu: sprawić, by realna osoba podjęła realne działanie.

To emocje napędzają ludzi, a nie rozsądek. Trudno zignorować to, co sprawia, że coś czujesz. Zawsze myślimy o emocjonalnej wartości naszych działań mediowych, jednocześnie nasze plany i inwestycje podporządkowujemy czterem kluczowym filarom: efektywność, zaplecze technologiczne, wielkość naszych budżetów oraz odpowiedzialność za każdą z naszych strategii mediowych.


Prowadzony przez liderów branży, Carrie Drinkwater i Michaela Pinera, nasz znakomity zespół Video Investments śmiało wykracza poza standardową dynamikę zakupu wideo i telewizji. To podejście zaowocowało pierwszymi na rynku wielokanałowymi kampaniami skoncentrowanymi na sponsoringu, integracji i gwarancjach wyników biznesowych w oparciu dane, dzięki współpracy z największymi sieciami telewizyjnymi, takimi jak Disney i WarnerMedia.

Stworzyliśmy również dedykowany zespół Advanced TV, którego zadaniem jest wykorzystanie wszystkich zalet digitalu w telewizji - w tym zaawansowanych rozwiązań opartych na danych z większą niezawodnością, możliwością targetowania i automatyzacją. Ponadto, cały nasz zespół inwestycyjny jest wspierany przez zespół zakupów IPG w ramach naszej grupy inwestycyjnej MAGNA. Oznacza to, że łączymy mediowe inwestycje naszych klientów z miliardami dolarów rocznych wydatków na media IPG w celu wygenerowania oszczędności i stworzenia wyjątkowych możliwości.


Żadna kampania, nawet ta z najlepszymi stawkami mediowymi, nie przyniesie sukcesu, jeżeli jej strategia nie opiera się na ludziach. Ich emocjach, realnych potrzebach i sytuacjach życiowych, z którymi się zmagają. Dlatego zawsze przed planowaniem mediów przeprowadzamy wnikliwe analizy, pozwalające nam odkryć prawdę o odbiorcach, z którymi chcemy nawiązać komunikację. W swoim podejściu łączymy dane dostępne w zaawansowanych narzędziach z aktywną obserwacją, social listeningiem, niejednokrotnie prowadząc także własne badania. Dla naszych klientów poszukujemy oryginalnych i odkrywczych insightów. Im bardziej wpływają one na roszady w naszych mediaplanach, tym mocniej wierzymy, że są trafne.


W dzisiejszej kulturze mediów, media mogą być wszędzie — ale i nigdzie. W erze masowej rezygnacji z płatnych abonamentów telewizyjnych, programów blokujących reklamy i treści wolnych od reklam nieregularność jest nieuniknionym i przybierającym na znaczeniu zjawiskiem. Podczas gdy inni mogą postrzegać to jako ograniczenie, my widzimy to jako okazję do bardziej kreatywnego wykorzystania istniejących mediów w celu przebicia się i stworzenia komunikacji bliskiej konsumentom przy jednoczesnym opracowywaniu nowych rozwiązań odpowiadających na potrzeby klientów.

Aby to zrobić, wymyśliliśmy laboratorium R+D. Składający się z naszych najzdolniejszych i najbardziej niekonwencjonalnych umysłów zespół przygotowuje prowokacyjne, rewolucyjne i nagradzane kampanie – często w kanałach, w których najmniej spodziewasz się je spotkać. Ściśle współpracują z naszą grupą Insights & Action, aby sięgać poza standardowe insighty i trendy oraz móc z łatwością współpracować z klientami, agencjami kreatywnymi, zespołami mediowymi oraz partnerami i w ten sposób przekładać nowe myślenie o mediach wprost na egzekucje.


Uważamy, że analityka musi być wytłumaczalna i przekładalna na otaczającą nas rzeczywistość - a nie na żargon data science. Dlatego do planowania i optymalizacji kampanii wykorzystujemy dane oparte na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań. Nasz zespół analityków współpracuje na każdym etapie planowania i aktywacji, dostarczając insighty w celu zwiększenia wydajności (ROI) i skuteczności (skala) przy jednoczesnym zrównoważeniu krótko- i długoterminowych celów klienta.

Nasze działania w obrębie danych i analityki są podporządkowane ludziom. Udaje nam się to dzięki należącej do IPG platformie Acxiom. Acxiom umożliwia nam pozyskiwanie wartościowych odbiorców (1,9 miliarda na całym świecie) i mierzenie wpływu kampanii na ich zachowania - wszystko z poszanowaniem prywatności i bez plików cookie.


W Mediahub zawsze zaczynamy od konsumenta - nasza praca wykracza poza myślenie o danych, mediach i urządzeniach - chodzi o komunikację skierowaną do prawdziwych ludzi. Nasza grupa P3 to zespół odpowiedzialny za zakup mediów za pomocą sprawdzonych w praktyce narzędzi, na które składają się Search, Paid Social i Programmatic.

W mediowym świecie, zdominowanym przez platformy takie jak Google, Facebook, Amazon i DSP, nasz zespół ma bezpośredni dostęp do szerokiego spektrum kanałów i formatów digitalowych. Platformy te umożliwiają ogromną precyzję i kontrolę działań w czasie rzeczywistym, w oparciu o podejście data-driven.


Kompetencje z zakresu programatycznego zakupu kampanii, to w naszym przypadku coś więcej niż tylko metoda na zakup taniej i szybkiej kampanii. Zespół, który realizuje kampanię, wyróżnia się unikatowym zestawem kompetencji, łączącym doskonałe rozpoznanie potrzeb klienta, sprawny dobór taktyk i budowania skutecznych strategii. Dzięki codziennej współpracy z zespołem Data w naszych kampaniach programatycznych możemy sobie pozwolić na coś, czego nie ma nikt inny: doskonałe segmentowanie i targetowanie, który zapewnia nam lepsze niż przeciętne wskaźniki mediowe, sprzedażowe i wizerunkowe. Całość kompetencji domykamy sprawnym żonglowaniem stawkami zakupowymi, realizujemy kampanie, które na pierwszy rzut oka wydają się nie do kupienia. Wszystko to dzięki zespołowi Programmatic, który buduje naszą przewagę na rynku.


Świat mediów ciągle się zmienia. Nie inaczej jest z kategorią SEM. Nie mówimy, oczywiście, tylko o wyszukiwarkach czy YouTube. Mówimy o Pintereście, Etsy czy Amazonie. Dlatego właśnie nasz zespół ds. SEM posiada przydatne certyfikaty, m.in. Google, Bing, Amazon.

Konsumentom jest łatwiej niż kiedykolwiek unikać reklam, dlatego działania w Searchu stwarzają jedyną w swoim rodzaju możliwość dotarcia do konsumenta z precyzyjnym komunikatem. Nasz zespół SEM koncentruje się na holistycznym SEM marketingu: od płatnych reklam do listingów produktowych, map, aplikacji i linków do stron internetowych. Nasze zespoły SEM i SEO wspólnie pracują nad optymalizacją działań zarówno płatnych, jak i organicznych, co skutkuje bardziej efektywnymi płatnymi CPC oraz poprawą pozycjonowania.


Jeden z dynamiczniej rozwijających się zespołów w ramach naszych struktur odpowiada na zmieniający się ekosystem reklamy online i potrzeby dialogu marek z jej konsumentami. Specjaliści z tego zespołu wdrażają działania performance oraz kampanie o charakterze brand building, wszystko w zależności od KPI jakie stawiają klienci… Kampanie realizowane na platformach Facebook, Instagram, Twitter, Reddit, Pinterest, Snapchat czy TikTok na rynkach CEE, US i Polskim są najlepszym źródłem budowania kompetencji i doświadczenia. Dostęp do globalnych kont daje znacznie szersze możliwości testowania i rozwijania kampanii, na poziomie często niedostępnym dla podmiotów lokalnych.


Zakup i planowanie mediów

Dla nas media to coś więcej niż zera, jedynki czy kliknięcia. Wierzymy w siłę danych, kierujemy się efektywnością, ale nigdy nie tracimy z oczu naszego podstawowego celu: sprawić, by realna osoba podjęła realne działanie.

To emocje napędzają ludzi, a nie rozsądek. Trudno zignorować to, co sprawia, że coś czujesz. Zawsze myślimy o emocjonalnej wartości naszych działań mediowych, jednocześnie nasze plany i inwestycje podporządkowujemy czterem kluczowym filarom: efektywność, zaplecze technologiczne, wielkość naszych budżetów oraz odpowiedzialność za każdą z naszych strategii mediowych.

Liderzy

Managing Director

Ewa Góralska

Zarządza firmą od 15 lat. W niej też stawiała pierwsze zawodowe kroki. Z niezmienną fascynacją obserwuje, jak przeobraża się rynek mediowy i nieustannie wyposaża organizację w nowe kompetencje. W relacjach z klientami i współpracownikami ponad wszystko inne stawia zaufanie.
Managing Director

Ewa Góralska

Zarządza firmą od 15 lat. W niej też stawiała pierwsze zawodowe kroki. Z niezmienną fascynacją obserwuje, jak przeobraża się rynek mediowy i nieustannie wyposaża organizację w nowe kompetencje. W relacjach z klientami i współpracownikami ponad wszystko inne stawia zaufanie.
Group Chief Digital Officer

Jakub Bieńkowski

W cyfrowych mediach od 15 lat. Uwielbia być tam, gdzie zachodzą zmiany, zwłaszcza szybko. W MediaHub kieruje zespołem digital i wdraża cyfrowe innowacje. Motywują go wyzwania, zwłaszcza „ambitne kejpiaje”.
Business Development Director

Michał Strzałkowski

Specjalista od mediów i zarządzania z ponad 17-letnim doświadczeniem. Pasjonuje go technologia, zarówno zawodowo, jak i prywatnie. W MediaHub rozwija biznes firmy i klientów, wdrażając nowe produkty, narzędzia i kompetencje.
Group Chief Strategy Officer

Rafal Lampasiak

Z wykształcenia psycholog społeczny. W reklamie od ponad 15 lat. Kieruje zespołem strategów, badaczy i analityków, który zamienia dane w skuteczne i nieszablonowe strategie komunikacji. Wykłada w Szkole Marki SAR oraz w Szkole Mistrzów Reklamy.
Client Managing Partner

Anna Jezierska

Związana z firmą od ponad 20 lat. Kieruje zespołem obsługi klientów, skupiając się na realizacji ich bieżących i strategicznych celów oraz budowaniu trwałych relacji. Specjalistka w dziedzinie mediów, zarządzania oraz chemii między ludźmi.
Media Communications Director

Witek Adamski

Karierę w mediach rozpoczął 15 lat temu. Rozwijał ją zarówno po stronie domów mediowych, jak i klienta. Odpowiada za przekrojowe planowanie komunikacji w mediach. Niestrudzenie przeciera nowe szlaki mediowe i zapewnia klientom dostęp do najświeższych rozwiązań.
Head of TV Department

Marek Racławski

Specjalista w dziedzinie planowania i zakupu czasów reklamowych w TV. Zaczynał pracę w pionierskiej epoce ponad ćwierć wieku temu. Reklamę telewizyjną ceni za jej policzalność. Z firmą związany jest od dwóch dekad.
Buying Director

Maciej Niepsuj

Pracę w branży mediowej zaczynał ponad 20 lat temu w biurze reklamy Polsatu. Doświadczenie, które zdobył, sprzedając media, z powodzeniem wykorzystuje do ich kupowania. Zamiłowanie do sportu i rywalizacji przekłada na twardą walkę o najlepsze warunki dla klientów.

Dążymy do różnorodności

Bycie częścią Mediahub oznacza bycie ciekawym świata, nieustraszonym, inkluzywnym, stojącym po stronie różnorodności.

Mediahub diversity commitment graph

Wiemy, że przed nami wciąż wiele pracy, żeby nasza organizacja prawdziwie odzwierciedlała różnorodność społeczeństwa, w którym działamy. Dlatego w tym roku określiliśmy konkretne cele, aby móc mierzyć postęp w budowaniu, utrzymywaniu i wspieraniu zróżnicowanego i reprezentatywnego zespołu. Powala nam to udoskonalać nasze praktyki i procesy, a także weryfikować skuteczność naszych działań w tym zakresie.

Wierzymy, że przejrzystość jest kluczową częścią tego procesu, dlatego zobowiązaliśmy się do regularnego dzielenia się danymi dotyczącymi różnorodności w organizacji. Zobowiązujemy się do ciągłego postępu każdego dnia.