BACK TO SPORT: rusza najnowsza kampania Decathlon

Warszawa, 18 sierpnia 2018 r.

17 sierpnia wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon. Akcja jest kontynuacją platformy komunikacyjnej: „Jedyną zasadą jest przyjemność“. Podczas jej trwania w 26 sklepach odbędą się TARGI SPORTU. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

17 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa „Decathlon Back to Sport“, realizowana przez wiodącą sieć sklepów sportowych - Decathlon. Akcja reklamowa jest kontynuacją platformy komunikacyjnej: „jedyną zasadą jest przyjemność“, która realizuje misję marki, polegającą na umożliwianiu jak największej liczbie osób czerpania radości i odkrywania korzyści płynących z uprawiania sportu.

Adresatem kampanii są rodzice, którzy chcą wyposażyć, wracające do szkoły dzieci w odpowiednią odzież, obuwie i sprzęt sportowy.

Na rzecz kampanii wykorzystana zostanie telewizja i internet.

Kampania zakończy się 9 września 2018 r. W okresie trwania kampanii „Back to Sport“ w 26 swoich sklepach w Polsce Decathlon zorganizuje TARGI SPORTU – eventy przybliżające dzieciom i rodzicom poszczególne dyscypliny sportu i pokazujące możliwości ich uprawiania. Decathlon chce w ten sposób zachęcać rodziców i dzieciaki, które właśnie kończą wakacje, do aktywnego spędzania wolnego czasu, obudzić w nich sportowe pasje i pokazać jak wiele różnych sportowych dyscyplin znajduje się w zasięgu ich ręki.

Podczas TARGÓW SPORTU rodzice będą mieli możliwość poznania i doświadczenia jak funkcjonują lokalne organizacje sportowe oraz wspólnie z dzieckiem wybrać odpowiednią dla niego aktywność. Jednocześnie na terenie sklepów Decathlon istnieje możliwość przetestowania sprzętu do uprawiania poszczególnych dyscyplin.  

Decathlon „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu” Misją sieci Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie osób czerpania radości i odkrywania korzyści płynących z uprawiania sportu. Pragnąc, aby każdy mógł sobie pozwolić na zakup sprzętu i odzieży sportowej, niezależnie od zasobności portfela czy miejsca zamieszkania, firma nieustannie doskonali swoją ofertę. Produkty Decathlon są dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w sklepie online, dzięki czemu sieć może realizować swoją misję na terenie całego kraju. Tym, co wyróżnia sklepy Decathlon, jest możliwość testowania produktów na miejscu, dzięki czemu każda wizyta w sklepie przeradza się we wspaniałą sportową przygodę dla całej rodziny, a kompetenta ekipa, którą łączy sportowa pasja, chętnie służy pomocą w wyjaśnianiu kwestii technicznych. Aby stworzyć klientom optymalne warunki do dokonywania sportowych zakupów, Decathlon zapewnia również bogaty zakres usług. Na terenie sklepu będzie można skorzystać z serwisu rowerowego czy narciarskiego, oraz spersonalizować produkt za pomocą termonadruku-. Wyjątkowym udogodnieniem są również kioski Projekt +, w których można zamówić każdy produkt znajdujący się w ofercie Decathlon, a niedostępny w sklepie stacjonarnym, oraz punkty Click and Collect, w których można szybko i wygodnie zamówić i odebrać zakupy. Dodatkowo Decathlon oferuje sprzedaż na raty, kartę klienta oraz karty podarunkowe. Pierwszy sklep Decathlon, międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego, powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie sklepu tej sieci miało miejsce w 2001 r. na warszawskim Targówku, a obecnie w naszym kraju istnieje aż 48 sklepów Decathlon, zatrudniających ponad 3000 osób.

 MullenLowe Group, będąca częścią Grupy Interpublic, to ukierunkowana na kreatywność zintegrowana sieć komunikacji marketingowej z ogromnym doświadczeniem biznesowym i gotowością do podejmowania wyzwań. To globalny butik kreatywny, który czerpie inspirację z lokalnych kultur, mając równocześnie światowy zasięg. Dzięki pakietowemu modelowi organizacyjnemu, Grupa specjalizuje się w: rozwiązaniach komunikacji marketingowej za pośrednictwem MullenLowe, zintegrowanym digital marketingu dzięki MullenLowe Profero, zakupie i planowaniu mediów poprzez MullenLowe Mediahub oraz  marketingu aktywacyjnym i konsumenckim za pośrednictwem MullenLowe Open. Grupa niezmiennie znajduje się w gronie najczęściej nagradzanych i najbardziej efektywnych grup sieciowych na świecie.