CCC otwiera w Warszawie swój flagowy sklep

Warszawa, 22 maja 2018 r.

Dzisiaj w Domach Towarowych Wars i Sawa swój falgowy sklep otworzyła Grupa CCC. Otwarcie jest wspierane kampanią reklamową, którą zaplanował dom mediowy MullenLowe MediaHub.

W kampanii wspierajacej otwarcie flagowego salonu komunikowany jest 30% rabat z okazji otwarcia salonu w nowej lokalizacji. Ma ona charakter lokalny - wykorzystano w niej warszawskie media, m. in. stacje radiowe RMF Maxxx Warszawa i Eska Warszawa, a także nośniki Citilight, rowery JetBike, hostessy i ulotki. Otwarcie wspiera także kampania na ekranach LCD w metrze oraz reklama w serwisie Facebook – adresowana do mieszkanek Warszawy.

To największy salon Grupy CCC. Zajmuje powierzchnię 2,5 tys. m. kw. i mieści się na dwóch poziomach. Salon zaprojetowano w nowym koncepcie – premium – który wprowadzany jest w całej sieci.