Maja Biniewicz obejmuje stanowisko Chief Digital Officer w grupie MullenLowe

22 listopada 2017

Maja zajmie się kompleksowym zarządzaniem obszaru online.Do jej głównych zadań należeć będzie optymalizacja struktury digital całej Grupy pod kątem, jak najlepszego wykorzystania potencjału mediowego i kreatywno -produkcyjnego.

Jej obszar nadzoru obejmować będzie działania social, performance, content marketing, programmatic oraz pozostałe z zakresu online.

Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w różnych firmach: zarówno domach mediowych: Starcom MediaVest (obecnie Publicis Media) jak i agencjach interaktywnych: była Dyrektorem Strategicznym w K2 Media i Digital Media Director’em w Isobar; ostatnio pracowała również po stronie wydawcy jako Dyrektor Strategiczny w ZPR Media.„Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać Maję do naszego zespołu. Szczególnie ważny był dla nas jej bardzo silny background strategiczny i biznesowy, na który zawsze bardzo mocno stawiamy w naszej firmie. Chcemy, aby nasza rola, jako domu mediowego szła coraz bardziej w kierunku realnego wkładu w budowanie sukcesów biznesowych naszych klientów. Kompleksowość i dynamika zmian w obszarze nowych technologii daje nam coraz więcej możliwości realizowania tego celu. Maja ze swoim gruntownym fundamentem i zrozumieniem roli narzędzi, połączonym z pełnym pasji podejściem do życia, dodaje naszemu zespołowi nową jakość” - mówi Ewa Góralska Managing Director MullenLoweMediaHub.

- Zatrudnienie Mai jest efektem wnikliwego procesu nie tylko rekrutacyjnego, ale przede wszystkim restrukturyzacyjnego grupę MullenLowe. Chcemy połączyć i wzmocnić nasze kompetencję digitalowe, by jak najskuteczniej rozwijać biznes naszych klientów. Maja przekonała nas wizją rozwoju zespołu, strategicznym podejściem do biznesu i zaangażowaniem - dodaje Kinga Grzelewska, Managing Partner MullenLoweWarsaw. Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia!