MullenLowe MediaHub przejmuje obsługę marek z portfolio firmy Fenedur

11 lipca 2018 r

Dom mediowy MullenLowe MediaHub przejął obsługę mediową urugwajskiej firmy Fenedur, w której portfolio znajdują się takie marki jak Kropelka, czy Poxipol.

Dom mediowy MullenLowe MediaHub przejął obsługę marek należących do firmy Fenedur – producenta chemii przemysłowej. W ramach współpracy agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów na rzecz kampanii klienta.

Poza obsługą kampanii popularnych marek klejów agencja w ramach współpracy wprowadzi też na polski rynek nową markę. Jej premiera będzie miała miejsce w sierpniu tego roku. Nazwa nowego produktu nie została ujawniona.

Kampania będzie obejmować działania w telewizji.

Nawiązanie współpracy z MullenLowe MediaHub zostało poprzedzone przeglądem rynku domów mediowych. Dotąd za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiadał dom mediowy Havas Media.

Dystrybutorem marek należących do Fenedur w Polsce zajmuje się firma Bripox.