MULLENLOWE MEDIAHUB Z 3 NOMINACJAMI MIXX AWARDS

2018/11/05 15:00

Trzy nominacje otrzymały kampanie reklamowe realizowane dla naszego klienta ING Bank Śląski w XII edycji najważniejszego konkursu branży interaktywnej MIXX Awards. Gala Konkursowa i wręczenie nagród zwycięzcom odbędzie się 28 listopada.

Działania reklamowe naszego klienta – Banku ING po raz kolejny zostały docenione w branżowym konkursie, którego organizatorem jest IAB Polska. Dwie nominacje otrzymała kampania #weekendING – pierwszą w kategorii Brand Awareness and Positioning, drugą w kategorii Product Launch. Współautorem kampanii była agencja GONG. Trzecia nominacja została przyznana w kategorii Cross Media, za realizowaną wspólnie z agencjami Brain, GONG i MOSQI.TO, kampanię „Oszczędni z domu lub z wyboru”. 

W tegorocznej edycji nominacje otrzymały 52 kampanie spośród 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach.

MIXX Awards jest najważniejszym konkursem branży interaktywnej, który adresowany jest do agencji reklamowych i reklamodawców. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii, która wykorzystuje przynajmniej jeden kanał digitalowy. W skład Jury konkursu wchodzą eksperci z agencji reklamowych, domów mediowych, reklamodawców i wydawców.

Nagrody będą przyznane w 16 kategoriach, zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.