Ruszyła druga odsłona kampanii Melvit.

3 kwietnia 2018

1 kwietnia wystartowała druga odsłona kampanii produktu Trendy Lunch. Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada Grupa MullenLowe.

W ramach najnowszej kampanii marki Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę: dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję.

Celem akcji reklamowej jest promocja dwóch nowych smaków z innowacyjnej linii TRENDY LUNCH: Trendy Lunch z orkiszem, burakiem, papryką i czosnkiem niedźwiedzim  i Trendy Lunch z ryżem, vermicelli, groszkiem, marchewką i bazylią.

Kampania realizowana jest w stacjach telewizyjnych i w internecie. Pierwsza kampania telewizyjna firmy Melvit także promowała linię produktów TRENDY LUNCH - naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.

Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.

Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską - Media Communication Director MullenLoweMediaHub. Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.

SPOT: https://www.youtube.com/watch?v=P6s2Icrh7mA&feature=youtu.be