Ruszyła kampania Vision Express SUN

Warszawa, 23 maja 2018 r.

W połowie maja rozpoczęła się kampania reklamowa oferty okularów przeciwsłonecznych dostępnych w sieci salonów optycznych Vision Express. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Celem kampanii jest dotarcie do konsumentów z ofertą okularów przeciwsłonecznych, dostępnych w salonach Vision Express i poinformowanie o 50% zniżce na drugą parę. Kampania rozpoczęła się w połowie maja.

Oferta adresowana jest do nieco młodszej grupy docelowej, osób interesujących się trendami modowymi, w związku z czym w ramach kampanii telewizyjnej zrezygnowano z anteny TVP. Reklamy zaplanowano w stacjach tematycznych z portfolio TVN-u i Polsatu oraz na antenach głównych tych stacji.

Wykorzystane zostały także nośniki OOH – wyselekcjonowane citilighty w największych polskich miastach. Na rzecz kampanii wykorzystano także prasę – „Twój Styl“ oraz reklamę insertową w „Avanti“. Kampania jest wsparta działaniami online: reklama w wyszukiwarkach, social media i e-commerce.

Autorem kreacji jest agencja Walk. Działania reklamowe potrwają do 17 czerwca.