Mediahub logoMediahub logo
sierpc
← Powrót do Case Studies

Sierpc: Serowa uczta

Jak zwiększyć świadomość sera Królewskiego oraz Kasztelana poprzez działania influencerów?

  • KlientSierpc
  • RynekEurope
  • BiuroWarszawa

Zadanie

Budowanie wizerunku marki OSM Sierpc, tworzenie angażującego oraz jakościowego contentu do wykorzystania w innych działaniach marki.

Bariera

Niestandardowe działanie - LIVE na Instagramie i jak mógł mieć wpływ na odbiór.

Punkt wyjścia

Celem kampanii była promocja Sera Królewskiego oraz Sera Kasztelan – w kostce i w plastrach.
Do kampanii zaprosiliśmy 11 mikroinfluencerów, których profile związane są ̨ z kuchnią, zdrowym stylem życia oraz parentingiem. Każdy z nich otrzymał paczkę̨ z promowanymi produktami oraz serami marki Sierpc.
W kampanii wzięło udział także 5 makroinfluencerów, których pasją są kulinaria, dobre jakościowo jedzenie, a ich profile są w tematyce lifestyle.

79k

Liczba interakcji

13k

Liczba odbiorców kampanii Live Cooking

2,8mln

Real reach

Decathlon
Decathlon: Płać sportem w digitalu
HIPP
Mleko HiPP 2 COMBIOTIK ®