Wystartowała nowa kampania firmy VELUX

14 czerwca 2018 r

Wystartowała kampania firmy Velux odsłaniająca nowe pozycjonowanie marki „Komfort na lata“.

Celem najnowszej kampanii jest budowanie wizerunku zgodnego z nowym pozycjonowaniem, pokazanie konsumentom benefitów produktowych oraz budowanie pozytywnych relacji i zaangażowanie odbiorców.

Nowy claim, wspierający VELUX („Komfort na lata“) podkreśla wizerunek eksperta, marki, która dba o komfort swoich odbiorców i relacje z nimi.

W najnowszej kampanii firma przekonuje, że różnice pomiędzy produktami różnych producentów wynikają z tego, czego nie widać od razu: parmetrów technicznych, innowacyjnych rozwiązań i trwałości. Nawiązuje do tego jedno z haseł reklamowych wykorzystywanych w kampanii: „zobacz różnice, których nie widać od razu“.

Kampania adresowana jest do inwestorów (B2C), ale także do osób i firm zawodowo zajmujacych się tematyką okien dachowych: dekarzy i architetów (B2B).

Komunikacja w głównej mierze oparta jest na aktywnościach wideo online. Działania uzupełniające stanowi kampania online display realizowana na sprofilowanych serwisach budowlano-wnętrzarskich, kampania w magazynach budowlano wnętrzarskich oraz sponsoring programu „Nasz Nowy Dom“ w telewizji Polsat.

Strategia komunikacji i kreacja na rzecz kampanii zostały przygotowane przez agencję Focus Media Group. Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.