Youngsters: rusza adresowana do młodych kampania CCC

Warszawa, 17 sierpnia 2018 r.

17 sierpnia ruszyła najnowsza kampania reklamowa CCC – jednego z największych producentów obuwia w Europie. Kampania będzie realizowana na 5 europejskich rynkach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

17 sierpnia ruszyła najnowsza kampania reklamowa CCC, adresowana do młodszej grupy odbiorców (Youngsters). Jest ona kontynuacją aktywności marki w ramach platformy komunikacyjnej Go For More, która wystartowała wiosną 2016 r.

W spocie reklamowym, oprócz marek własnych, pojawią się dostępne w salonach CCC popularne sportowe brandy: Puma i Reebok.

Kampania będzie realizowana na pięciu rynkach: Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia i Polska.

Wśród wykorzystanych na jej rzecz mediów znajdują się: telewizja, kino i internet.

Kampania zakończy się 16 września 2018 r.

Za przygotowanie kreacji na jej rzecz odpowiada agencja reklamowa 2012.

CCC jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rosnących spółek obuwniczych w Europie. Poprzez spółkę zależną eobuwie.pl jest również numerem jeden e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa CCC posiada ponad 920 sklepów w 17 krajach, własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje blisko 40 mln par obuwia.

 MullenLowe Group, będąca częścią Grupy Interpublic, to ukierunkowana na kreatywność zintegrowana sieć komunikacji marketingowej z ogromnym doświadczeniem biznesowym i gotowością do podejmowania wyzwań. To globalny butik kreatywny, który czerpie inspirację z lokalnych kultur, mając równocześnie światowy zasięg. Dzięki pakietowemu modelowi organizacyjnemu, Grupa specjalizuje się w: rozwiązaniach komunikacji marketingowej za pośrednictwem MullenLowe, zintegrowanym digital marketingu dzięki MullenLowe Profero, zakupie i planowaniu mediów poprzez MullenLowe Mediahub oraz  marketingu aktywacyjnym i konsumenckim za pośrednictwem MullenLowe Open. Grupa niezmiennie znajduje się w gronie najczęściej nagradzanych i najbardziej efektywnych grup sieciowych na świecie.